Escape From Mystery Manor
Sementara menyiasat kehilangan ahli asal Mystery Inc., geng ini mendapat tahu mereka kali terakhir dilihat masuk ke rumah agam terbiar yang pernah dimiliki keluarga Darrow, puak yang membina Crystal Cove.