Menace of the Manticore
Selepas Datuk Bandar membeli kuil berhantu di internet, taman tema Crystal Cove -- Creepy Spooky Terror Land -- ditawan oleh Manticore, raksasa kuno dengan badan naga, muka manusia dan ekor kala jengking.