The Siren's Song
Velma rasa macam jadi orang kelima. Fred ada Daphne, Shaggy ada Scooby. Dia pula? Jadi, apabila "Duyung Wanita" misteri bernama Amy hubungi Velma di blognya, dia rasa mungkin inilah kawan istimewanya.