The Wild Brood
Geng penunggang ganas Orc memilih untuk datang ke Crystal Cove dan tiada siapa yang sukakannya -- terutamanya Fred, yang cemas apabila Daphne suka ketua mereka, Odnarb, ketika dia dan Daphne keluar bertemu janji buat pertama kali.