Hunters and Hunted
Dalam pertempuran antara pemangsa dan mangsa, kelangsungan hidup menjadi pertaruhan. Selama berjuta-juta tahun, konflik antara pemangsa dan mangsa telah mendorong perkembangan evolusi.