Challenges of Life
Haiwan dan tumbuhan di Bumi telah mengembangkan strategi kemandirian yang luar biasa. Lalat bermata batang mengembangkan kepalanya untuk menarik perhatian lalat betina, dan tiga cheetah di Kenya bekerjasama untuk memburu mangsa besar.