Mammals
Darah hangat, lemak dan bulu tebal membolehkan mamalia berkembang di setiap habitat kecuali lautan dalam. Berjuta-juta kelawar buah bertenggek bersama, seekor gajah betina berusaha menyelamatkan cucunya dan ikan paus kelasa bertempur untuk mengawan.