Birds
Burung mempunyai satu ciri yang tidak dimiliki oleh haiwan lain: bulu pelepah. Ia menggunakan bulu pelepahnya untuk menghadapi cabaran hidup dengan cara yang amat berbeza. Burung juga menggunakan warna, lagu dan helah untuk menawan hati pasangan.