Only a Dream Part 1
Apabila Justice League terperangkap dalam dunia mimpi ngeri yang dikawal oleh Dr. Destiny yang jahat, mereka terpaksa menghadapi ketakutan paling gelap mereka. Pertama daripada episod dua bahagian.