Twilight Part 1
Apabila ancaman makhluk asing misteri mengancam untuk musnahkan Apokolips, Darkseid tiada pilihan selain minta bantuan daripada Justice League. Walaupun Superman tidak mempercayai musuh lamanya, dia dengan berat hati bersetuju pertahankan dunia Darkseid.