Wild Cards Part 1
Dalam rancangan realiti muktamad, Joker mempertandingkan Justice League melawan masa dan menentang Royal Flush Gang ketika mereka berlumba untuk mencari dan melucutkan semua bom yang ditanam Joker di Las Vegas.