Hereafter Part 1
Selepas Superman melakukan pengorbanan untuk menyelamatkan rakan-rakan wiranya, Justice League dan seluruh planet yang bersedih mesti belajar untuk hidup dalam dunia tanpa Superman. Pertama daripada episod dua bahagian.