Tabula Rasa (Part 2)
J'onn J'onzz mengalami krisis hati nurani manakala Lex Luthor menguasai Amazo, android berkuasa yang boleh menyalin kuasa seluruh Justice League. Kedua daripada episod dua bahagian.