Injustice for All Part 2
Apabila Lex Luthor dapat tahu dia telah dijangkiti racun Kryptonite yang tidak dapat diubati, dia menyalahkan Superman. Menggunakan kekayaannya, Luthor mengupah pasukan penjahat super paling berkuasa di dunia untuk memusnahkan Superman dan Justice League.