Secret Origins Part 3
J'onn Jonzz, Martian Manhunter, datang ke Bumi untuk beri amaran tentang pencerobohan makhluk asing yang akan berlaku. Dengan bantuan Superman dan Batman, dia mengumpul wira terhebat untuk menangkis armada penceroboh yang sukar dihalang.