A Knight of Shadows Part 2
Dibantu oleh syaitan Etrigan, Justice League mesti menghalang ahli sihir purba, Morgaine Le Fey, daripada mencari Batu Ahli Sihir - objek legenda yang akan memberinya kuasa untuk memerintah dunia.