Paradise Lost Part 2
Paradise Lost - Part 2: Batman mendedahkan bahawa Faust akan gunakan tiga artifak yang dikumpul oleh Wonder Woman untuk membebaskan Hades dari penjara neraka dan memusnahkan dunia.