Brave and the Bold Part 2
The Brave and the Bold - Part 2: Grodd telah membasuh otak Central City dan merancang untuk melancarkan peluru berpandunya ke Gorilla City. Sementara itu, Batman Wonder Woman dan Hawkgirl berkumpul untuk membantu.