A X Lawless X Home
Bandar Meteor, tempat tinggal Kumpulan Hantu. Kalluto, Feitan, Shalnark, Phinks, Shizuku dan Bonolenov tiba setelah mendengar Semut Chimera telah mengambil alih dan menemui mayat-mayat yang dicacatkan dengan kejam. Semua itu adalah angkara Zazan.