Trick X To The X Trick
Gon dan Kurapika menang, memberikan mereka kedudukan 2-1, tapi lawan mereka mendakwa Majitani cuma pengsan, jadi perlawanannya belum selesai. Leorio mula gelisah dengan Kurapika yang enggan tamatkan perlawanan. Lima anggota mula bertengkar.