Reply X From X Dad
Kotak yang ditinggalkan oleh Ging untuk Gon mengandungi pita kaset dengan rakaman suara Ging. Namun, setelah pita itu dihentikan, mesej tersebut terpadam. Petunjuk yang tinggal hanyalah cincin dan kad memori permainan di dalam kotak.