Ikalgo X And X Lighting
Selepas berpisah dengan Gon, Killua diserang Semut Chimera, sotong bernama Ikalgo. Ikalgo dapat mengawal manusia dan mengubah kakinya menjadi meriam. Namun, dia ditangkap sebelum sempat mencari hos. Killua merayu, namun Ikalgo menolak.