The Mother of All Renovations
Sebagai anak seorang pereka, dia mempunyai idea tentang rumah keluarga mereka. Tetapi dia memberi tumpuan kepada kewangan dan bertekad untuk mengekang cita rasa mahalnya. Emosi dan kos menjadi tinggi.