This Reno is No Bed of Roses
Pembeli kali pertama ini sudah bosan menyewa. Dia mahukan rumah di bandar dengan susun atur terbuka dan banyak ruang, manakala dia mahukan rumah pinggir bandar yang lebih kecil dengan rasa selesa dan halaman yang luas untuk tamannya.