A Groovy Kind of Reno
Keluarga ini bersedia untuk meninggalkan kondominium. Mencari suasana yang sempurna, tapi bimbang akan berakhir dalam kerugian. Apabila pengubahsuaian bermula, masalah bertimbun dan berjuang untuk kekal positif.