A Midcentury Retro Renovation
Sepasang suami isteri cuba mencari rumah di LA -- rumah gaya abad pertengahan asli, manakala si suami lebih suka pilihan praktikal mesra bajet. Mereka mendapati bahawa memulihkan rumah lama boleh mendedahkan masalah tersembunyi.