One-Stop Speed Shop
Guy Fieri menjemput empat cef memecah rekod kelajuan beli-belah ketika mendapatkan ramuan untuk memasak kegemaran malam minggu dan makan malam mewah dalam pembelian empat minit. Merumitkan keadaan, para cef mesti merebut bahan khas semasa beli-belah.