DDD Seafood
Guy Fieri menjemput empat cef makanan laut Diners, Drive-ins, and Dives untuk memeriahkan Pasar Flavortown. Mereka buat hidangan serantau dengan tangkapan memancing mereka dan mencari makanan laut dalam tin untuk dihidang dalam hidangan kerang-kerangan.