Guy Fieri hantar 4 pelajar teratas ke kursus junior Akademi Flavortown yang dikhaskan untuk masakan dunia. Pelajar akan gunakan pelajaran daripada Jet Tila dan Antonia Lofaso untuk mencipta klasik selesa yang menampilkan dua bahan antarabangsa unik.