Ini minggu pelajar baru di Akademi Flavortown Guy Fieri, dan Jet Tila dan Antonia Lofaso mengajar pasukan mereka cara berjimat. Pasukan yang menang mendapat pas percuma ke kelas kedua, manakala pasukan yang kalah hadapi cabaran makan malam ayam.