Iron Hans
Nick dan Hank menyiasat kes homiside yang berkait dengan perjalanan hidup Wesen. Juliette mendapat sekutu baru. Kapten Renard bergelut dengan kekejian diri dan Nick harap Adalind dapat bantunya tentang soal Juliette.