Highway of Tears
Kuasa Nick sebagai Grimm diuji ketika Monroe dan Rosalee diserang. Nick dan Hank pergi ke lebuh raya, tempat ritual ngeri Wesen diadakan. Di Vienna, Viktor bertemu Adalind dan ingin membantu mencari anaknya. Trubel terkejut dengan ketibaan kawan lama.