Chupacabra
Seorang pengembara membawa legenda penghisap darah ke Portland, Nick dan Hank menyiasat jejak ngeri “El Chupacabra”. Monroe dan Rosalee sedia untuk berbulan madu. Viktor dan Adalind mencari jalan, Wu pula ingin beritahu Nick apa yang dia nampak.