Headache
Ketika menyiasat kes bunuh mengerikan, Nick dan Hank hampir mengenal pasti identiti pembunuh bersiri sementara nyawa Wu terancam. Menolak tawaran Monroe dan Rosalee, Juliette dapatkan sekutu baru untuk balas dendam. Trubel kembali ke Portland.