Ramen Teh
Masato ialah seorang tukang masak ramen muda di bandar Takasaki di Jepun. Mengikut gerak hatinya, dia berlepas ke Singapura dengan buku nota peninggalan ibunya dan berharap dapat menghimpunkan kisah hidupnya, serta ibu bapanya.