When Flipping Gets Weird
Heather membeli sebuah rumah di Torrance, California tanpa dilihat, dan terima cabaran untuk merekabentuk semuanya sendiri. Namun masalah timbul apabila kontraktor mahu membersihkan hartanah itu daripada tenaga negatifnya.