A Hot Tip on a Cool Flip
Tarek dan Heather terima petunjuk yang nampak hebat tentang ubah suai berpotensi daripada media sosial, tetapi mereka terfikir jika ia palsu. Walaupun ia sah, mereka perlu siapkannya cepat untuk menyenaraikan sebelum pasaran perlahan pada musim perayaan.