Changes Are in Flipping Order
Tarek dan Heather menghadapi cabaran mengimbangi keluarga dan perniagaan! Mereka mahu buat ubahsuai baru sambil merancang parti hari jadi ke-13 Taylor, dan mereka harap dapat lakukan semuanya tanpa berakhir dengan kecewa.