Flipping for a Flip
Tarek dan Adam bersetuju untuk membeli rumah dengan melambung syiling! Semasa lawatan pertama Heather, dia mendapati bahawa hartanah 1800 kaki persegi mereka mungkin hanya 1400 kaki persegi, dan projek ini mungkin menjadi kegagalan terbesar mereka.