Down to the Flipping Studs
Rakan perniagaan lama Tarek kembali dengan tawaran yang tidak dapat ditolak oleh Tarek! Tarek dan Heather menyertainya di sebuah hartanah di Long Beach yang perlukan ubah suai penuh, tetapi rumah ini boleh hancurkan harapan mereka untuk keuntungan besar.