Lofty Ambitions
Rumah satu pasangan memerlukan peningkatan besar dan ruang persekolahan di rumah yang berasingan, dan pemilik rumah merancang untuk mengendalikan pembinaannya sendiri! Ini pelanggan pertama dan kontraktor Christina.