Starting From Scratch
Christina mengambil rumah pasangan yang penuh dengan sudut ganjil dan ruang tidak berfungsi. Untuk membetulkan ruang, dia perlu menunjukkan hampir setiap dinding di rumah dan bermula dari awal, tetapi apabila dinding itu runtuh, masalah baharu timbul.