Christina ada rancangan merombak rumah pertengahan abad unik pasangan ini, tetapi ia bukan mudah. Projek sepanjang tahun menyaksikan dia berdepan kelewatan dan birokrasi di tempat kerja bersama jualan Tennessee dan perceraiannya baru-baru ini.