Historically Hip
Satu pasangan telah bergelut untuk mengubahsuai rumah mereka selama 15 tahun yang lalu, menghasilkan satu siri bilik eklektik tanpa aliran. Christina membawa suasana pantai yang padu ke rumah mereka yang berusia 100 tahun.