Building Up and Going Over
Rumah sepasang suami isteri dan tiga anak mereka seluas 1800 kaki persegi sudah sesak. Christina membantu menambah tambahan aras kedua kepada rumah keluarga ini, tetapi banyak perubahan dan halangan buat projek itu jauh melebihi jadual dan anggaran.