Mumfie's Cruise
It is a special day for Mumfie and his friends today, they are going for a cruise in their boat. Zafir and Mr. Bernard pass by and want to join them. Mumfie agrees but quickly realizes that Zafir and Mr. Bernard NEVER agree on anything.