Pumpkin Purée
Mumfie accidentally crashes into Quartz who was carrying a large pumpkin. Now that the pumpkin is smashed, Quartz is unable to make the biggest pumpkin pie ever seen in Flutterstone. Mumfie decides to make up for it by finding a new pumpkin.