Woodpecker's Companion
A storm with great gusts of wind has been blowing all night. Then, someone tapping on a tree trunk stops Mumfie, Jelly Bean and Pinkey from going to sleep. In the morning, they discover that the tapping came from a woodpecker who was calling his mate.