Firefly Day
When Pinkey sees Mumfie having fun with Cap'n Ruby, she decides to join in to show the little elephant that he can have just as much fun with her and Jelly Bean. Things take a turn for the worse when Mumfie starts to have fun with Zafir the zebra.