Picnic Under the Stars
Mumfie, Pinkey and Jelly Bean are getting ready for a moonlight picnic. Thanks to Boo Whale's knowledge of the area, the perfect place is found. On arriving, everyone feels that something is missing -- their friend the whale is not with them.